Rock for People představuje novou vizuální identitu
U příležitosti svých 30. narozenin uvádí festival Rock for People novou
vizuální identitu.
U příležitosti svých 30. narozenin uvádí festival Rock for People novou
vizuální identitu.
Skupina Direct Pavla Řeháka mění svou vizuální identitu a sjednocuje logo
svých firem. S novým symbolem představuje také významné růstové plány
do budoucna.
Po deseti letech existence se investiční skupina Fidurock rozhodla pro
reklamní komunikaci v médiích. Jejím cílem je znalost značky
i povědomí postupně zvyšovat.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka TipCars prochází redesignem, má novou vizuální identitu.
Nezisková organizace Díky, že můžem představuje novou vizuální identitu,
jejímž autorem je Studio Najbrt.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou
kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Premiere Cinemas představují novou vizuální identitu. Jejím autorem je
agentura Konektor.
Novou kampaní „Co si mám vzít na sebe?“ uvádí Zalando svůj nový
positioning značky.
Televize Nova se úpravou loga vrací ke své původní grafice. Novou grafiku
nasazuje od pátku 9. srpna.
Značka Garden Gourmet přichází s novou vizuální identitou a designem
obalů.