Klik.cz nasazuje do kampaně „agenta s povolením srovnávat“
Online prodejce pojištění přichází s novou vizuální identitou
i kampaní, do které obsazuje „agenta s povolením srovnávat“.
Online prodejce pojištění přichází s novou vizuální identitou
i kampaní, do které obsazuje „agenta s povolením srovnávat“.
AC Sparta Praha vstoupí do nového ročníku fotbalové ligy s novou
vizuální identitou. Představila také nové dresy od Adidasu, který tak po
17 letech střídá Nike.
# Aktuality # Marketing # Rádio
Stanice Českého rozhlasu pro děti mění vizuální identitu. Její nový
podoba chce oslovit především školáky ve věku 8 až 12 let.
Pilulka přichází po osmi letech s celkovou změnou své identity. Chce se
prezentovat jako atraktivní místo nákupu.
V rámci komunikační skupiny Near & Dear Group vzniklo nové designové
studio Semibold.
# Aktuality # Marketing # Retail
V průběhu roku se celá síť Žabka převleče do nové vizuální idenity.
Kampaní chce zajistit nové prodejny.
Komplex budov Bořislavka Centrum, který právě dokončuje společnost KKCG
Real Estate, má novou vizuální identitu.
Značka Rim mění svůj vizuální styl. Chce tak posílit komunikaci se
stávajícími partnery a zaměřit se na architekty a designéry.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Cereální nápoj Melta přichází na trh s novou vizuální identitou.
Podpoří ji tiskovou a online kampaní.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Hygienické papírové produkty Tento kladou s novým design důraz na
udržitelnost. Změnu podpoří i reklamní kampaní.