Firma epet představila maskota, sází na fialovou gorilu
Alternativní dodavatel energie, patřících do portfolia firem Daniela
Křetínského, vsadil na fialovou gorilu.
Alternativní dodavatel energie, patřících do portfolia firem Daniela
Křetínského, vsadil na fialovou gorilu.
Česká nezisková organizace Člověk v tísni mění po 30 letech podobu
své vizuální komunikace.
Vinograf mění svou firemní vizuální identitui slogan.
Osobní pečetí kvality se chceme odlišit od anonymních obrovských fabrik,
říká majitel Biopekárny Zemanka Jan Zeman.
Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla pro redesign své značky Karlovarská
Korunní.
Pražská tržnice vypisuje otevřenou soutěž na novou vizuální identitu.
Americká firma Algoface si na tvorbu vizuální identity projektu Virtual
Beauty vybral studio Heels Make Deals.
Agentura Adison přichází s novou vizuální identitou. Vytvořila
i vlastní studio na tvorbu audio a video obsahu.
Pražské BB Centrum mění svůj název na Brumlovku, spolu s tím
představuje i vizuální identitu.
Biopekárna Zemanka představuje novou vizuální identitu, s ní přináší
i nové obaly.