Vítězem POPAI Awards je Dago s prací pro Jägermeister

Absolutním vítězem letošního ročníku POPAI Awards je firma Dago, jež byla oceněna za paletový ostrov pro Jägermeister.

Pá 22. listopadu 2019 14:10 4 min Sdílet

# Aktuality # Retail

/media/10798/jägermeister_hologram

Fullscreen Sdílet

Jedenáctý ročník soutěže POPAI Awards o nejlepší in‐store realizace zná své vítěze. Slavnostní vyhlášení proběhlo ve čtvrtek 21. listopadu 2019 v Kongresovém centru Top Hotelu Praha. Absolutním vítězem se stal paletový ostrov Jägermeister, který vytvořila společnost Dago.

Soutěž, kterou každořočně pořádá středoevropská pobočka POPAI, hodnotila celkem 107 projektů komunikace v retailu, ať už prostředků in-store komunikace, pro vybavení obchodů, nástrojů světelné komunikace, informačních a orientačních systémů, projektů podpory prodeje, inovativních a ekologicky šetrných in-store řešení, nebo in-store kampaní. V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a také reklamní dárky v místě prodeje. 

Odborná porota se v rámci hodnocení zaměřila například na originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování, vhodnost do prodejního prostředí a další kritéria. 

POPAI Awards 2019

Ocenění

Název

Přihlašovatel

Zadavatel

Absolutní vítěz

Paletový ostrov Jägermeister

Dago

Mast-Jaegermeister

Nejlepší materiálová a technická inovace

Paletový ostrov Jägermeister

Dago

Mast-Jaegermeister

Cena za nejlepší POP z materiálu na bázi papíru

Krmelcovník – koncept na bezobalový prodej

Thimm The Highpack Group

Biopekárna Zemanka

Digitální komunikace

Digital Wall bay pro Samsung Brand Store Chodov

Cheil Czech & Slovak

Samsung Electronics

 

Excelent Multiplayer Hra

Plzeňský Prazdroj

Plzeňský Prazdroj

Integrovaná in-store kampaň

Semtex

Dago

Kofola ČS

Automobily

Shop in shop BMW Motorrad

UniBon

Pop Up My Brand

Potraviny

Endcap „Coke & Meal“

Dago

Coca-Cola HBC

Nealkoholické nápoje

Endcap Birell

Plzeňský Prazdroj

Plzeňský Prazdroj

Alkoholické nápoje, tabák

Tullamore kampaň

Dago

Mast-Jaegermeister

HoReCa

Pilsnerka

Plzeňský Prazdroj

Plzeňský Prazdroj

Drogerie, Kosmetika

Vybavení prodejny a kosmetického salónu Sisley Praha

UniBon

Sisley Kosmetika

Péče o zdraví

Pampers Kolébka

Dago

Procter & Gamble

Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby

Endcap Nescafé Dolce Gusto

Dago

Nestlé SK

Pet food

Super Zoo – pet sekce

Moris design

Super Pet

Služby

Vodafone nabídka pod jednou střechou

Wellen Retail Experience

Vodafone CR

Elektronika, IT produkty

Endcap Iqos

Dago

Philip Morris

Textil, sport, obuv, osobní potřeby a příslušenství

Nike Free 5.0 in-store kampaň

Wellen Retail Experience

Nike CEE

Světelná komunikace, orientační a informační systémy

Paletový ostrov Jägermeister

Dago

Mast-Jaegermeister

Vybavení interiérů obchodů

Prodejní stůl YourTable T.01

Wanzl

Wanzl

 

Super Zoo – design koncept

Moris design

Super Pet

Prostředky pro služby podpory prodeje

Pozvánkový box Campari

Authentica

Campari Austria

Reklamní dárky v místě prodeje

Dárkový set Campari

Authentica

Campari Austria

Ekologické koncepce

Krmelcovník – koncept na bezobalový prodej

Thimm The Highpack Group

Biopekárna Zemanka

Vynikající realizace

Shop-in-shop „Grilování“

Dago

Coca-Cola HBC

 

Permanentní stojan Black Fox

Dago

Stock Plzeň-Božkov

 

Camel Game

Sprint Trading

JT International

 

Baileys paletové vystavení

Authentica

Stock Plzeň-Božkov

 

Displej Eta Sonetic

Retail of the Future

Eta

 

Super Zoo – design koncept

Moris design

Super Pet

Spolu s POPAI Awards byly vyhlášeny výsledky soutěže Hvězda 3D reklamy. V devíti kategoriích soutěžilo celkem 82 předmětů. Absolutním vítězem se letos staly hned dva exponáty: 3D piškvorky PF 2019 od Rostislava Čermáka, specialisty v oblasti 3D reklamy, který se věnuje individuálním projektům zaměřeným na originální zakázkovou výrobu. Dalším exponátem pak byly Opavia sušenkové tenisky od společnosti PR.Konektor.

Kompletní seznam vítězů si můžete prohlédnout zde. 

/media/10876/3dpiskvorky

Fullscreen Sdílet

/media/4802/opavia_tikoki

Fullscreen Sdílet

Ve studentské soutěži POPAI Student Award zvítězila v kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Budějovický Budvar Silvie Jakubková z UTB – Fakulty multimediálních studií ve Zlíně, v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Český národní podnik –  výrobce a prodejce kosmetické značky Manufaktura se vítězem stal Václav Koňařík, rovněž ze zlínské školy. Nejlepší in-store kampaň dle briefu JTI vymysleli Julie Janáková, Alexandra Grácová, Martin Rampa a Jan Volšík z VŠE v Praze. 

-stk-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.