# Aktuality # Retail # Marketing
Zalando rozšíří svůj věrnostní program na další trhy
Zalando chce svůj věrnostní program Zalando Plus rozšířit na další
čtyři trhy. Zda bude mezi nimi i Česká republika, e-shop zatím
neprozradil.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zalando chce svůj věrnostní program Zalando Plus rozšířit na další
čtyři trhy. Zda bude mezi nimi i Česká republika, e-shop zatím
neprozradil.
Online supermarket Everli pokračuje v expanzi. Aktuálně je v 16 městech,
od listopadu nově v Mostě, Opavě, Frýdku-Místku a Zlíně. Uživatelům
začal také nabízet věrnostní program.
Až tucet věrnostních programů využívají v průměru čeští
spotřebitelé, nejvíce doporučují MyAir od Air Bank, ukazuje výzkum
agentury Incomind.
Pandemie zrychlila tempo růstu e-commerce a marketing musel začít reagovat na
chování spotřebitelů. Udržet stávající a zároveň získat nové
zákazníky je jiné než v době před covidem.
# Aktuality # Marketing # Retail
Penny přichází opět s letní hrou na mobilní telefony. Držitelé
věrnostních karet pak mohou vyhrát speciální ceny.
# Aktuality # Reklama # Retail
Penny v rámci své kampaně „Hýbeme se hezky česky“ začíná nabízet
v nové věrnostní kampani sportovní tašky, batohy a další vybavení
značky Vivess.
Penny přichází s novou podobou svého věrnostního programu Moje Penny a
s ním i mobilní aplikaci.
Věrnostní aplikaci Můj Albert bude řetězec podporovat i celoplošnou
kampaní.
# Aktuality # Retail # Marketing
Albert spouští aplikaci Můj Albert. Uživatelé v ní budou odměňováni za
své nákupy, kredity navíc dostanou za výběr zdravých produktů.
Telly v nové kampani podporuje výhody pro nové i stávající zákazníky.
Novinkou je věrnostní program Telly klub.