Albert nabídne za věrnost výrobky Fiskars, Eta či Lego
V nové sběratelské kampani si mohou zákazníci Alberta za nasbírané body
pořídit se slevou nože Fiskars, spotřebiče Eta či Lego.
V nové sběratelské kampani si mohou zákazníci Alberta za nasbírané body
pořídit se slevou nože Fiskars, spotřebiče Eta či Lego.
# Aktuality # Reklama # Retail
Rossmann spustil věrnostní kampaň s názvem „Elegantní na každém
kroku“, zákazníci v ní mohou nasbírané body vyměnit za výrobky
německé značky Bugatti.
Sportovní výbavu, sluchátka nebo chytré hodinky mohou získat na podzim
zákazníci Alberta za nasbírané body.
Billa spustila novou věrnostní kampaň ve spolupráci s Disney, nabízí
nádobí na zdravé svačiny pro děti.
V nové sběratelské kampani nabízí Penny Market novou sérii plyšáků,
které se mohou proměnit v polštářky.
Albert spouští novou sběratelskou kampaň, v níž se opět propojuje
s nakladatelstvím Albatros. Nabídne i školní výbavu.
Nová věrnostní kampaň pro členy Billa Bonus Clubu nabídne produkty od
značky Vossen či možnost voucher na wellness pobyt.
# Aktuality # Reklama # Retail
Tesco spustilo novou věrnostní kampaň, ústředními postavami jsou plyšové
postavičky Mimoňů. Lze je sbírat i jako e-nálepky v aplikaci Clubcard.