Penny ve věrnostní kampani nabízí výrobky do kuchyně
Penny se v nové věrnostní kampani spojuje se značkou kuchyňských
produktů Vivess.
Penny se v nové věrnostní kampani spojuje se značkou kuchyňských
produktů Vivess.
V nové sběratelské kampani nabídne Albert se slevou ručníky, masážní
kartáč, vyhřívanou deku či aroma difuzér pro domácí wellness.
OMV obsadila do své předvánoční kampaně šéfkuchaře Radka Kašpárka.
V předvánoční sběratelské kampani řetězce Albert si mohou zákazníci
za věrnostní body koupit se slevou produkty značek Pyrex či Lego.
V nové věrnostní kampani mohou zákazníci Penny získat se slevou deky,
polštáře či ručníky značky Naturtex.
V nové věrnostní kampani nabízí Albert stylové doplňky k domácí
přípravě kávy a čaje.
Billa startuje novou věrnostní kampaň, opět s hrdiny z edice SuperOsma.
Od 10. srpna do 13. září umožní Penny uživatelům své aplikace hry
o ceny v hodnotě téměř osm milionů korun.