Autor textu MediaGuru
Mladší bratr Václava Staňka povede značku Botas, kterou nedávno
převzaly Vasky.
Do čela značky Botas, kterou nedávno převzaly Vasky Václava Staňka, nastupuje jeho mladší bratr Vít. Značky tak půjdou každá vlastním směrem, byť jejich vize zůstává stejná – zachovat obuvnické řemeslo. Botas představuje rovněž novou kolekci bot i oblečení. Prvním cílem je dosáhnout ještě tento rok více než deseti tisíc prodaných párů.
„Jakožto dvě české značky obuvi potřebují Vasky i Botas každá svou pevnou ruku a vlastní směr. I proto jsem se rozhodl předat vedení značky Botas bráchovi. Přebírá kontrolu od vývoje produktu až po marketing. Jsem nadšený, že i on se pustí do naplňování naší vize a těším se na jeho práci,” představuje nového ředitele značky Václav Staněk s tím, že nový model Iconic a kolekce oblečení vznikaly již čistě pod Vítovým vedením.
Vít Staněk již od 15 let vypomáhal Vaskám v jejich prvním showroomu. Před dvěma lety začal pracovat na prodejně Na Příkopech a poslední rok ji měl na starosti jako vedoucí. „Prodejna vygeneruje ročně obrat v řádech desítek milionů korun a pod jeho vedením měla růstovou tendenci. Zná velmi dobře našeho zákazníka a jeho potřeby. Tato znalost se mu při řízení značky bude hodit,” přibližuje Václav Staněk.
„Strategická rozhodnutí pro Botas budeme konzultovat spolu a budu mu vždy po ruce. Důležitým prvkem v rozhodování je vždy náš zákazník. Ať už si to zákazníci uvědomují, nebo ne, i oni jsou součástí vedení. Svou přízní, reakcemi i nákupním chováním nám dávají cennou zpětnou vazbu, ze které vycházíme. To je to, co jsem svého bráchu ty roky učil. Není to o nás, nýbrž o zákaznících,” dodává Václav Staněk.
Pod taktovkou nového ředitele Botas vznikl nový model Iconic, jenž je redesignem botasek z 90. let. Základ zůstal stejný, propojení historie s novou érou je znát v ponechání klínu typického pro Botas a nového loga na jazyku. Kombinuje minimalismus s retro nádechem. Do 31. srpna lze boty pořídit za předprodejovou cenu 2299 Kč.
K tomu ještě vznikla nová kolekce oblečení, jež nabízí basic a oversize dámského, pánského i unisex střihu. Dominuje jí nové logo a motiv s claimem značky ‚‚Legends live forever”.
„Zkušenosti z dlouholeté tradice výroby obuvi jsme přenesli do světa módy. Do našeho oblečení vkládáme stejnou péči, preciznost a touhu po kvalitě. První kolekce oblečení je vyrobena s láskou a pečlivostí u nás v České republice. Využíváme nejkvalitnějších materiálů, abychom zaručili dlouhou životnost našich produktů a maximální komfort při nošení,” popisuje Vít Staněk.
-stk-
# personálie # lidé # Vasky # obuv # Václav Staněk # Botas # sportovní obuv # Vít Staněk
Autor textu MediaGuru