VCCP otevírá v Robloxu své virtuální kanceláře
VCCP Group otevřela své kanceláře ve virtuálním prostoru herní platformy
Roblox.
VCCP Group otevřela své kanceláře ve virtuálním prostoru herní platformy
Roblox.
Jako tradiční doplněk vánočních svátků se v nové kampani prezentuje
Becherovka.
V kampani Konto Bariéry připomíná předsudky v souvislosti s „mezemi“
možností handicapovaných, i představu, že pár drobných nikomu
nepomůže.
Na svou aukci uměleckých děl upozorňuje Konto Bariéry kampaní s heslem
„Darujte úsměv uměním“.
V rámci své vánoční kampaně daruje Albert skrze potravinové banky milion
porcí jídla potřebným. Organizuje i vlastní potravinovou sbírku.
Everli v kampani akcentuje péči a smysl pro detail a chce tak podpořit svůj
koncept online prodeje potravin s pomocí jednotlivých nákupčích.
V rámci svého projektu Unit vytvořil Art Directors Club ve spolupráci
s agenturou VCCP kampaň na podporu divadel.
Albert v kampani podtrhuje, jakou péči dostávají kuřata z jeho privátní
značky.
Birell podporuje novou kampaní své limonády, které přejmenovává na tzv.
Birellády.
Celkem šest českých prací postoupilo na mezinárodní soutěži New York
Festival Advertising Awards do finále.