Autor textu MediaGuru
Vasky podpoří ve spolupráci s Tonakem svůj nový model chelsea boots.
Zároveň připravuje kolekci oblečení.
Zlínská obuvnická značka Vasky připravila na letošní podzim celou řadu kolaborací. Ve spolupráci se značkou Tonak podporuje svůj model chelsea boots, ke kterému si zákazníci mohou zakoupit i klobouk Fedora Arte. S edukativním projektem Loono se zapojila do Růžového října, s charitativním projektem Maappi připravila limitovanou edici k oslavám Sametové revoluce 17. listopadu. Po zkušenosti se značkou Kama, s níž vydala kolekci z merino vlny, vyvíjí také první kolekci oblečení, která bude obsahovat trika či mikiny.
Model chelsea boots je možné zakoupit ve třech barevných variantách – v černé, hnědé a karamelové. Představení doprovází kolaborace se značkou Tonak, s níž byl připraven klobouk Fedora Arte v černé či béžové s koženým řemínkem a potním páskem v designu spolupráce. Samotné boty jsou k dostání za 3499 korun, komplet s kloboukem za cenu 6499 korun.
Vasky rovněž vyvíjí kolekci oblečení. Plánuje triko s krátkým rukávem a mikinu v minimalistickém designu. Aktuálně testuje vzorky. „Vstupujeme do nového segmentu lehce, jak je naším zvykem. Až na základě zpětné vazby uvidíme, jestli v tomto směru budeme pokračovat,“ uvedl Václav Staněk, zakladatel značky Vasky.
Kromě toho se chce značka Vasky také zaměřit na rozvoj barefoot a veganské kategorie. „S barefoot obuví to myslíme vážně. Lidé čím dál více přemýšlejí nad svým zdravím, kvalitou obuvi a spousta z nich upřednostní právě mnoha odborníky doporučované boty s širší špičkou. I my v benefity barefoot obuvi věříme a jejich sortiment tak máme v plánu rozšiřovat,“ doplňuje Staněk. Nyní značka například uvedla model Barefoot Terry High, který se stal v posledních dnech bestsellerem. Z veganské obuvi představila limitovanou edici Teny Vegan Vanilla s novou barvou na základě hlasování zákazníků na sociálních sítích.
Vasky v současné chvíli provozuje čtyři kamenné pobočky – v Praze, Brně, Ostravě a Zlíně, kde byla otevřena nová prodejna i s VR realitou, která přenese zákazníky do výroby. Pražská pobočka dnes generuje 50 % celkového obratu z retailu. I díky tomu se daří značce v období zpomalení e-commerce růst. Meziročně za první tři čtvrtletí letošního roku se její tržby zvýšily o 50 milionů korun. Cílem je tento rok překonat hranici 300 milionů korun.
I nadále klade značka důraz na customizaci. V rámci svého konfigurátoru nabízí možnost nechat si na vybrané produkty vyrazit například iniciály. Rovněž rozvíjí svou B2B nabídku pro firmy, kterým umožňuje nejen custom úpravu, ale i nákup ve větších objemech.
Co se týče marketingu, značka se chce více soustředit na efektivitu výkonnostního marketingu. Kromě toho v následujících dnech spustí podcast VS podcast, v němž bude Václav Staněk zpovídat zajímavé osobnosti z podnikatelské sféry.
-stk-
# fashion # móda # marketing # Tonak # Vasky # obuv # Loono # oblečení # Kama # kolaborace # Maappi
Autor textu MediaGuru