Televize nasadily vánoční program, pravidelné pořady končí
V týdnu od 19. prosince nasazují největší tuzemské televizní stanice
vánoční vysílání. Většina pravidelných pořadů přechází na
vánoční přestávku.
V týdnu od 19. prosince nasazují největší tuzemské televizní stanice
vánoční vysílání. Většina pravidelných pořadů přechází na
vánoční přestávku.
Tržby obchodníků o třetím adventním víkendu byly meziročně o deset
až 20 procent vyšší.
# Aktuality # Reklama # Retail
Vánoční prodeje patří k nejsilnějším za celý rok. Stejně tak je tomu
i v případě obchodních domů s nábytkem.
Letiště Praha jako místo loučení, návratů nebo rozletů. Ve vánočním
spotu se na něm potkávají Anna a Bolek Polívkovi.
Prague City Tourism uvedla vánoční digitální kampaň, kterou podpoří
příjezdový cestovní ruch. Cílí především na sousední státy a státy
jako Nizozemí, Itálie nebo Španělsko.
Obchodní centra spustila kampaně, které lákají zákazníky k vánočním
nákupům. První čísla ukazují, že návštěvnost obchodů je zatím
lepší než v loňském roce.
Projekt Zachraň stromek lidem nabízí nedokonalé vánoční stromky, aby
zamezil plýtvání a zasadil se o jejich zužitkování.
Kampaň je určena pro všechny trhy, na kterých Westfield působí. Centra se
prezentují jako zábavní destinace s nezapomenutelnými zážitky.
# Aktuality # Marketing # Reklama
V předvánočním období otevírá Baileys svůj pop up bar, nabídne teplé
drinky i dezerty.
Vánoční vysílání televize Prima je postaveno na tradičních pořadech, na
Štědrý večer odvysílá komedii Sám doma.