ČT: Vánoční vysílání v prime-time zhlédlo 51 % lidí, nejvíc v historii
Program některé ze sedmi stanic ČT si v prime time (19–22 hodin) vybralo
více než 51 % lidí, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi.
Program některé ze sedmi stanic ČT si v prime time (19–22 hodin) vybralo
více než 51 % lidí, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi.
Nejsledovanějším pořadem Štědrého dne se stala premiérová pohádka
České televize O vánoční hvězdě. Vidělo ji 62 % všech, kteří měli
v danou dobu zapnutou televizi, celkem tedy více než 2,68 mil. diváků
(15+). Devět z deseti nejsledovanějších pořadů obsadily pořady ČT.
Celodenní podíl ČT na publiku přesáhl 52 %, v hlavním vysílacím čase
činil 59,6 procent.
Světová reklama si připravila na letošní Vánoce nejeden emotivní kousek.
Reklamní agentura Mobilboard spustila na konci roku speciální kampaň
Řekněte to LEDkou.
Od pondělí 21. prosince zařadily největší tuzemské televizní stanice
vánoční vysílací schémata.
Ještě před samotnými svátky se musí marketing e-shopů připravovat na
období povánočních výprodejů.
Za poslední tři měsíce se vánočního nakupování týkalo skoro
120 tisíc zmínek na českých sítích, vyplývá z analýzy Newton Media.
Komerční banka zvolila pro své vánoční poselství tematiku rozkrajování
vánočních jablek.
# Aktuality # Retail # Marketing
Moët & Chandon otevírá v obchodním centru Chodov svůj pop-up
vánoční butik.
# Aktuality # Reklama # Internet & Mobil
Seznam.cz naváže na pohádkovou tematiku i ve své vánoční marketingové
kampani. Podpoří vyhledávání a mobilní aplikaci.