Unilever se chce zbavit fosilních paliv u čisticích prostředků
Do roku 2030 chce Unilever odstranit fosilní paliva v čisticích a pracích
prostředcích. Investuje do toho miliardu euro.
Do roku 2030 chce Unilever odstranit fosilní paliva v čisticích a pracích
prostředcích. Investuje do toho miliardu euro.
I v Evropě budou významní reklamní zadavatelé vyzváni, aby se připojili
k bojkotu sociální sítě Facebook.
Unilever otevře na Václavském náměstí v Praze gelaterii své řemeslné
zmrzliny Grom.
Nákupní chování se v důsledku pandemie mění. Značky se musí novému
normálu přizpůsobit.
Na český trh přichází značka rostlinné alternativy masa The Vegetarian
Butcher. K dostání bude v Albertu a na Rohlíku.
Při omezeném pohybu se lidé méně holí, méně často si myjí hlavu či
používají deodoranty. To vše doléhá na výrobce.