The Vegetarian Butcher v kampani hlásá „Nic neobětujte“
Značka rostlinných výrobků The Vegetarian Butcher v kampani říká, že
láska k masu nemusí přinášet žádné oběti.
Značka rostlinných výrobků The Vegetarian Butcher v kampani říká, že
láska k masu nemusí přinášet žádné oběti.
Značka zmrzliny Ben&Jerry’s v Praze otevře vlastní kopečkové
zmrzlinářství.
Marketing každé značky z portfolia společnosti Unilever se změní, a to
s cílem boje proti stereotypům.
Míša startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií.
Zároveň přináší novinky v podobě svačinek Míšánek.
Axe plánuje kampaň, v níž chce především mladým mužům představit
svůj nový design i rozšířené portfolio. Zaměří se zejména na TikTok.
Proč se značky vymezují vůči společenským tématům? Co jim to
přináší? Podle výzkumu to kladně ocení polovina spotřebitelů,
negativně jen 17 %.
Svůj e-shop si zřídil během pandemie nejeden výrobce. Přímý online
prodej nabývá na důležitosti.
Unilever z obalů svých šamponů, mýdel a péče o pleť odstraní po
celém světě označení „normální“.
Unilever chce v následujících dvou letech investovat přes 50 miliard korun
do rozvoje kosmetických produktů, rostlinných potravin a e-commerce.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Unilever hledá pro český a slovenský trh nového digitálního a
mediálního manažera.