Lime pomocí AI odměňuje jezdce za nošení helmy
Lime motivuje jezdce k větší bezpečnosti. Pokud se vyfotí s helmou, AI
analyzuje fotku a poskytne jim 10% slevu na jízdu.
Lime motivuje jezdce k větší bezpečnosti. Pokud se vyfotí s helmou, AI
analyzuje fotku a poskytne jim 10% slevu na jízdu.
Direct pojišťovna vytvořila svou první AI reklamní kampaň, propaguje
cestovní pojištění.
Syntetizované hlasy se s rozmachem generativní AI stávají stále
výraznější součástí identity firem. Zní ale stejně, upozorňuje Martin
Franc z Agnostixu.
V české populaci stále převažuje negativní vnímání využití umělé
inteligence v médiích nad pozitivním. Ukazuje to nová vlna výzkumu
zaměřeného na umělou inteligenci v české společnosti od agentury Ipsos a
FSV UK.
Jihočeská univerzita svůj nový studijní program Functional Genetics &
Bioinformatics podpořila kampaní „Decode Your Future“.
Jednou z největších výzev, se kterou se dnes obor PR potýká, je celková
polarizace společnosti, myslí si Pavlína Rieselová ze skupiny Ewing.
TCL představuje v několika městech Evropy fotbalovou kampaň „Time to Go
Big“.
V oboru dnes působí mnoho influencerů a konzultantů, kteří vše
podávají velmi zjednodušeně, myslí si kreativec a autor Žluté knihy
Michal Pastier.