Digitalizace retailu mění očekávání zákazníků
Umělá inteligence se stává klíčovým faktorem pro zlepšování
zákaznického zážitku a optimalizaci provozu, zaznělo na letošní
konferenci Retail in Detail.
Umělá inteligence se stává klíčovým faktorem pro zlepšování
zákaznického zážitku a optimalizaci provozu, zaznělo na letošní
konferenci Retail in Detail.
Podle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI
by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli
rychlejší obsluze.
# Aktuality # Internet & Mobil
TikTok oznamuje další omezení, kterým chce zvýšit bezpečnost svých
mladých uživatelů. Od příštího roku jim zakáže používat
zkrášlující filtry.
Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů
umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to
společný výzkum asociací AKA a APRA.
Za pomoci umělé inteligence vznikla skladba z dat mobilních sítí v celé
skupině Deutsche Telekom.
Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé
inteligence.
Čeští uživatelé zpravodajského obsahu nedůvěřují umělé inteligenci
ve zpravodajství. Obávají se, že znemožňuje rozeznat fikci od
skutečnosti, ukazuje nová studie ResSolution Group a Nielsen.
Technologie usnadňuje práci, ale podle interních pravidel skupiny Nova
kontroluje obsah vysílání výhradně člověk, říká technický ředitel
Josef Uher.