Garden Gourmet komunikuje Vánoce naruby
Garden Gourmet dává v online kampani tipy, jak si Vánoce užít šetrněji
vůči planetě.
Garden Gourmet dává v online kampani tipy, jak si Vánoce užít šetrněji
vůči planetě.
Billa nabízí svým zákazníkům opakovaně použitelné sáčky pro odnos
potravin.
Ve spolupráci s osmi evropskými módními značkami připravil e-shop Zalando
udržitelnou kolekci.
Zalando přináší první kapsulovou kolekci „redeZIGN for circularity“,
určenou k opětovnému použití nebo recyklaci.
# Marketing # Retail # Aktuality
Pro 49 % Čechů má CSR téma význam při nákupech a až 70 % je ochotno si
za ekologický výrobek připlatit. Firmy to reflektují a udržitelnost se
stala téměř zaklínadlem.
Do roku 2030 chce Unilever odstranit fosilní paliva v čisticích a pracích
prostředcích. Investuje do toho miliardu euro.
Skupinovou a korporátní komunikaci Kofoly ČS vede Jana Ptačinská
Jirátová, s komunikací UGO a dalších značek pomáhá Marcela Vraná.
„Mým velkým cílem je dostat udržitelné uvažování do každodenního
chodu firmy,“ říká Jannis Samaras, generální ředitel společnosti
Kofola ČS.
# Aktuality # Retail # Marketing
„Většina obchodníků se slevami počítá už při nákupu zboží a
v plné ceně je tak zahrnuta mnohem vyšší marže. Je to tedy vlastně tak
trochu podvod,” říká Michal Mička, majitel Pietro Filipi.
Ikea uvádí na trh kuličky bez masa, jako alternativu k ikonickým
švédským kuličkám. Bezmasé kuličky budou levnější než masové.