Veolia v kampani komunikuje své plány do roku 2030
Společnost Veolia spouští kampaň, v níž odkazuje na své plány do roku
2030 přestat ve svých teplárnách využívat uhlí.
Společnost Veolia spouští kampaň, v níž odkazuje na své plány do roku
2030 přestat ve svých teplárnách využívat uhlí.
Až 68 % Čechů je připraveno vzdát se části komfortu ve prospěch
„zelenějších e-shopů“.
Rohlik.cz nabídne ovoce ošetřené technologií prodlužující čerstvost.
Spojuje se s firmou Appel z Kalifornie, která přišla s nápadem na
vytvoření jedlé ochranné vrstvy.
Zalando letos vstoupí na šest nových trhů, mimo jiné i na Slovensko.
Počet partnerů na marketplace chce ztrojnásobit.
# Aktuality # Reklama # Retail
Ikea spouští kampaň na téma udržitelnosti a cirkularity. Připravila
speciální web pro inspiraci nebo nabídne náhradní součástky zdarma.
Výrobci hraček mění své obaly za ekologičtější. Firmy Lego, Zapf
Creation nebo třeba Kovap se rozhodly balit hračky místo plastu do papíru.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela Brand, Marketing and Communication (BMC) oddělení českého
zastoupení poradenské společnosti EY nastupuje Lenka Vaněk.
McDonald’s pokračuje ve svém úsilí omezit plastový odpad. Dřevěnými
příbory chce ušetřit 38 tun plastu ročně.
Ikea otevře letos v Praze nové plánovací studio a další tři výdejní
místa v regionech. Spustí také nové služby, například garantovaný odkup
použitého dětského nábytku.
Zaměstnanci jako klíč k růstu firmy, zelené inovace i behaviorální
vědecké poznatky, to ovlivní podle Ogilvy marketing příštího roku.