Albert na Chodově nabízí chytrý bezobalový systém
Suché potraviny a drogerii bez obalu nabízí Albert nově ve své prodejně na
pražském Chodově.
Suché potraviny a drogerii bez obalu nabízí Albert nově ve své prodejně na
pražském Chodově.
Televizní skupina Nova začíná uplatňovat principy zeleného natáčení a
postupně je chce uvádět do všech zemí, ve kterých skupina CME působí,
popisuje Hana de Goeij.
Komerční banka přichází s novou celoroční kampaní Zelený hrdina
představující osobnosti, jež přímo či nepřímo přispívají
k udržitelné budoucnosti České republiky.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Tesco přichází od října s řadou změn, které mají zjednodušit online
nakupování. Nabízí doručení v den objednání, rozšiřuje nabídku a
zjednodušuje aplikaci.
Mediální skupina CME se připojila k platformě albert. Ta se zabývá
udržitelností a životním prostředím v oblasti filmu a televize.
Cílem instalovaného modelu lidských plic je upozornit na měnící se klima
planety a vyvolat diskuzi nad změnou našeho chování směrem
k udržitelnému rozvoji.
Marketingové aktivity knižních společností v letošním roce čekají
změny. Knihkupci musí reagovat na rostoucí cenu papíru a také na jeho
nedostatek.
V rámci kampaně „Naše protože“ společnosti McDonald’s vytvořila
její ambasadorka Jitka Nováčková design znovupoužitelného termohrnku.
V prodeji je od 1. října.
V restauracích McDonald’s v České republice dochází k postupnému
doprodeji současných hraček, které od příštího roku nahradí ekologické
varianty.
Značka cereálií se spojuje s organizací Forsage Eco, společně chtějí
upozornit na nenahraditelnost včel.