Mana mění obaly, chce být ekologičtější
Hnědý karton místo bílého, jednodušší tisk či zmenšení obalové
krabice, to jsou změny, kterými prošly obaly značky Mana.
Hnědý karton místo bílého, jednodušší tisk či zmenšení obalové
krabice, to jsou změny, kterými prošly obaly značky Mana.
Svou novou pobočku budoucnosti otevřela Komerční banka v Praze v ulici Na
Příkopě.
About You, Zalando a Yoox Net-a-porter spouštějí vzdělávací platformu a
snaží se společně snížit emise.
Po hypermarketu na pražském Chodově nabízí Albert nákup bez obalu
i zákazníkům v ostravské Nové Karolině.
Ředitelem nově vzniklé divize Vnějších vztahů a udržitelnosti
společnosti Sazka se stává Petr Jonák.
Česká kosmetická firma Manufaktura v několika svých prodejnách
v červenci 2022 spouští pilotní projekt prodeje stáčené kosmetiky
Bez obalu.
Řetězec Penny demonstruje, jak důležité jsou včely pro výrobu potravin.
Ve středu otevřel v Praze Uhříněvsi prodejnu, ve které potraviny,
k jejichž výrobě je včel zapotřebí, chyběly.
Fakulta sociálních věd UK společně s CIRA Advisory vytvořily Manuál
komunikace udržitelnosti bez greenwashingu.
EKO-KOM chce v nové kampani poukázat na důležitost třídění odpadu pro
snižování uhlíkové stopy.
Posilování společenské odpovědnosti s důrazem na dlouhodobou
udržitelnost nově v O2 řídí Milan Ruttner.