Penny otevřelo ve Skutči ekologickou prodejnu
Nově otevřenou prodejna Penny ve Skutči na Chrudimsku označuje prodejce jako
první celodřevěný diskont v Česku.
Nově otevřenou prodejna Penny ve Skutči na Chrudimsku označuje prodejce jako
první celodřevěný diskont v Česku.
V nákupním centru Westfield Chodov otevřel v rámci pilotního projektu
první cirkulární obchod na českém trhu s názvem No Neke.
Kokoza se ve vánoční kampani spojuje s hercem Petrem Vaňkem. Společně
radí, jak na udržitelné Vánoce.
# Reklama # Marketing # Udržitelnost
Mediální agentury skupiny Omnicom Media Group začnou optimalizovat mediální
plány klientských kampaní i podle principů udržitelnosti.
# Aktuality # Reklama # Výzkum # Udržitelnost
Společenská odpovědnost a dlouhodobá udržitelnost je mezi členy AKA na
velmi dobré úrovni, ukázal průzkum mezi členskými agenturami Asociace
komunikačních agentur.
Řetězec Kaufland představila „nekonečný sáček" na pečivo, který má
přimět zákazníky, aby ho vyměnili za jednorázový plastový sáček.
Nespresso uvedlo kampaň Unforgettable Taste, součástí které je televizní
reklama s Georgem Clooneym a Jeanem Dujardinem. Nově tuto dvojici doplnila
také herečka Camille Cottin.
Firma Swappie, jež vykupuje, repasuje a prodává iPhone, navázala spolupráci
s Benem Kristovo.
Concept store s názvem Future is Local otevírá na Letišti Václava Havla
Praha. Představí téměř třicet českých i slovenských značek.
Klimatická změna je aktuální téma, které je nutné brát vážně a
motivovat lidi k tomu, aby o něm mluvili a hlavně jednali. I to zaznělo na
Global Goals Summitu 2022.