Hugo chodí bos ve vánoční kampani propojuje generace
České hračkářství Hugo chodí bos ve své vánoční kampani „Hračky na
celý život“ propojuje generaci dětí se seniory.
České hračkářství Hugo chodí bos ve své vánoční kampani „Hračky na
celý život“ propojuje generaci dětí se seniory.
První českou konferenci na téma nákladů, které firmám i celé
společnosti vznikají jako důsledek příliš pomalé reakce na transformaci
ekonomiky, uspořádala byznysová platforma Změna k lepšímu.
Emirates přichází s limitovanou edicí zavazadel a doplňků vyrobených
z upcyklovaných interiérů svých letadel.
V obalovém byznysu ovlivňuje udržitelnost vše od konceptu až po
konečného zákazníka, říká Iva Werbynská z Obalového institutu Syba,
pořádající soutěž Obal roku.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Více než polovina marketérů o celém světě není připravena na
odstranění souborů cookie, vyplývá z průzkumu Adformu.
Obi se rozhodlo ukončit vydávání tištěných letáků na českém a
slovenském trhu. Nyní zákazníkům nabízí jen digitální.
# Aktuality # Retail # Reklama # Udržitelnost
Zavedením sdílených POS stojanů na jednotlivé produkty plánuje Penny
výrazně snížit papírový odpad na svých prodejnách.
Řada firem stále čeká na to, co na poli udržitelnosti vykoná stát. Jeho
role ale vzbuzuje největší otazníky, a tak ji ve většině přebírají
banky, říká Eva Bučová, která vystoupí na Konferenci Rok Změny.
Zprávu o udržitelném rozvoji společnosti Coca-Cola HBC letos připravil
videoavatar jejího generálního ředitele Dana Timotina.
Výsledky druhého ročníku projektu Carbon Tracker 2023 ukazují, že každá
druhá česká firma nepočítá svou uhlíkovou stopu.