Twitter láká zpět zadavatele reklamou „zdarma“
Vyšlo najevo, jak moc sociální síť škodí bojkot ze strany největších
inzerentů.
Vyšlo najevo, jak moc sociální síť škodí bojkot ze strany největších
inzerentů.
Uživatelé sociální sítě si všimli nových funkcí. Umožňovaly by
posílat si mezi twitterovými účty virtuální peníze. Firma kromě toho
zoufale shání ty reálné.
Rok 2022 zkomplikoval vztahy mezi vydavateli a sociálními sítěmi.
Částečně za to může i nový šéf Twitteru.
Twitter nově veřejně ukazuje, kolikrát se tweet zobrazil uživatelům.
Kdo nemá problém za používání sociální sítě platit, tomu by se
v budoucnu neměla zobrazovat při prohlížení tweetů inzerce.
Twitter zavede nové ovládací prvky, které umožní společnostem zabránit
tomu, aby se jejich reklamy zobrazovaly u tweetů obsahujících určitá
klíčová slova.
Podle majitele Twitteru hrozilo odebrání sítě z App Store. K tomu nedojde,
Elonu Muskovi mezitím pohrozila Evropská komise.
O nástupu nových a dynamických sociálních médií, jakými jsou
například TikTok, Snapchat, Spotify, Twitch nebo Reddit a jejich přínosu pro
inzerenty se mluvilo na setkání Marketing BBQ Superbrands 2022.