 
	
Media Club zvýší ceny televizní reklamy v průměru o 14 %
				Mediální zastupitelství Media Club zvýší pro rok 2023 základní cenu
reklamy CPP v průměru o 14 %.
		
		 
	
				Mediální zastupitelství Media Club zvýší pro rok 2023 základní cenu
reklamy CPP v průměru o 14 %.
		
		 
	
				Celkem osm epizod bude sledovat cestu finalistek za uskutečněním životního
snu od castingových kol až po galavečer.
		
		 
	
				Česká televize zůstala i v září v celodenním vysílání ve skupině
starší 15 let jedničkou televizního trhu. Těsně se ale na ní dotáhla
díky meziročnímu růstu skupina Prima. V hlavním vysílacím čase se zase
dařilo skupině Nova.
		
		 
	
				Zástupci APA, ASAF, TV Nova a FTV Prima podepsali Memorandum o dalším
společném postupu v návaznosti na implementaci evropské směrnice
o audiovizuálních službách.
		
		 
	
				Media Club je podle výsledků za první měsíc spokojený se zavedením
omezení pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV
operátorů. Podle komerčního ředitele skupiny Prima Vladimíra Pořízka se
vrátily asi dvě třetiny reklamních GRPs.
		
		 
	
				V týdnu od 5. září zahajují na televizních obrazovkách další novinky
pro podzimní vysílání. Programová schémata se tak naplno rozjíždějí.
		
		 
	
				Postupné uvádění nových pořadů pro podzimní vysílání podporují
především komerční televizní stanice také rozsáhlými kampaněmi.
Přinášíme ukázky některých použitých formátů.
		
		 
	
				V týdnu od 29. srpna zařazují především komerční hlavní televizní
stanice své novinky pro podzimní vysílání. Seriál Pálava nabídne při
svém startu hned dva díly. Konkurenční Specialisté odvysílají rovněž
dva premiérové díly ze své nové řady.
		
		 
	
				Nové pořady v podzimním programu hlavního kanálu TV Prima by měly
přispět k dalšímu zvýšení podílu sledovanosti skupiny Prima na
televizním trhu, věří generální ředitel Marek Singer.
		
		 
	
				Aplikace Prima Letáky, která funguje na HbbTV platformě skupiny Prima, je
nově rebrandovaná a stává se součástí nákupního portálu Prima Nákupy.