Nova a Prima už mluví o zdražení reklamy, garance jsou nereálné
Hlavní hráči na trhu televizní reklamy už avizují, že pro obchodování
v novém roce budou muset zvýšit cenu TV reklamy až dvouciferně.
Hlavní hráči na trhu televizní reklamy už avizují, že pro obchodování
v novém roce budou muset zvýšit cenu TV reklamy až dvouciferně.
Za posledních šest let vzrostl podíl placených TV na sledovanosti
v cílové skupině diváků ve věku 15–69 let o 54 %.
Nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00 byla přehlídka Televarieté
45 let, sledovalo ji 577 tisíc diváků (15+). V divácké skupině 15–54
měl nejvyšší sledovanost hvězdný speciál Na lovu.
Pořadem pátečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let
byla znovu Všechnopárty. Následoval seriál Osada, který zároveň
přilákal nejvíce diváků v kategorii 15–54.
Seriál ZOO dosáhl i v další čtvrteční večer na nejvyšší sledovanost
po 20:00. Další díl sledovalo 865 tisíc diváků starších 15 let.
Středečním nejsledovanějším pořadem po 20:00 byl seriál Dobrodružství
kriminalistiky, který sledovalo 630 tisíc diváků (15+). Následovala
Výměna manželek, která uspěla i v kategorii 15–54.
Vstup do televizního byznysu má být jedním z hlavních motorů růstu
skupiny A 11 na mediálním trhu, popisuje její spolumajitel Aleš Zavoral.
Rada ČT chce, aby odcházející generální ředitel předkládal všechny
smlouvy nad jeden milion korun, které se chystá podepsat.
Další díl seriálu ZOO sledovalo 899 tisíc diváků (15+), což byl
nejlepší výsledek úterního večera po 20:00. Po skončení seriálu Jedna
rodina nasadila Nova reprízy Policie Modrava.
Po osmnácti letech se do vysílání TV Nova vrátí reality show Big Brother.
Televize oznámila zahájení castingu a příprav „nové generace pořadu".