Jak si stojí slovenská média podle tržeb a zisků?
Médiemm s nejvyššími tržbami na Slovensku zůstává Markíza-Slovakia.
Následují Slovenská produkční a News and Media Holding.
Médiemm s nejvyššími tržbami na Slovensku zůstává Markíza-Slovakia.
Následují Slovenská produkční a News and Media Holding.
I třetí kvartál letošního roku byl pro českou e-commerce ve znamení
růstu, s celkovým nárůstem tržeb +5 %.
Netflix stále víc spoléhá na reklamu a pro příští rok odhaduje, že
jejich výnosy zdvojnásobí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tržby v osobním prodeji loni v Česku dosáhly 9,11 miliardy korun,
meziročně to bylo o 0,2 procenta více.
Tržby z předplatného webu Echo24.cz se podle vydavatelské společnosti Echo
Media letos zvyšují o více než čtvrtinu. Lepší výsledky má
i tištěný Týdeník Echo.
„Jednou z výhod diverzifikace, kterou Mafra v uplynulé dekádě udělala,
je to, že má dnes ve srovnání se svými konkurenty nejvíce rozprostřené
aktivity,“ hodnotí jedenáct let ve vedení skupiny Mafra odcházející
předseda představenstva Štěpán Košík.
Rostoucí sledovanost a vyšší výnosy z reklamy se odrážejí ve vyšších
tržbách i zisku Televize Seznam, ukazují výsledky za loňský rok.
Nejsilnější mediální agenturou na Slovensku zůstává podle velikosti
tržeb Unimedia. Deset největších mediálních agentur zvýšilo loni tržby
meziročně o 17 %.