Forbes vidí další cestu růstu v placeném onlinu
Pro další růst se vydavatel Forbesu orientuje především na digitál.
Navýšit chce celkovou návštěvnost i příjmy z placeného obsahu. K tomu
ale potřebuje rozšířit redakční tým.
Pro další růst se vydavatel Forbesu orientuje především na digitál.
Navýšit chce celkovou návštěvnost i příjmy z placeného obsahu. K tomu
ale potřebuje rozšířit redakční tým.
Zvažováním možných forem finanční podpory pro tuzemská profesionální
média se chce v následujícím období zabývat Michal Klíma, vládní
zmocněnec pro oblast médií a dezinformací.
Profesní sdružení Unie vydavatelů a SPIR vyzývají vydavatele a provozovatele k tomu, aby se zapojili do příprav zřízení kolektivního
správce.
Kvůli účasti v týmu jednoho z prezidentských kandidátů odstupuje
Tomáš Richter dočasně ze správní rady NFNZ. Jeho místo zaujme Jiří
Kučera.
Novinářská cena vyhlásila vítěze. Cenu Karla Havlíčka Borovského si
odnesl Robert Čásenský. Novinářskou křepelku získal Vojtěch Boháč.
Valná hromada distribuční společnosti PNS schválila výroční zprávu za
loňský rok a do dozorčí rady zvolila Dominiku Kalinovou z VLM.
V zahraničí se stále více diskutuje o tom, jak mají média přistupovat
k tématu klimatické změny. Mluví se o specifické disciplíně
označované jako „klimatická žurnalistika“.
E15 dnes už není primárně jen tištěný deník, ale značku tvoří řada
dalších platforem. Přijít mají také nové online projekty, které by měly
posílit příjmy z placeného obsahu, popisuje šéfredaktor Nikita Poljakov.
Zahájil nový projekt na podporu mediální gramotnosti Klíče k médiím. Do
projektu se může zapojit každá základní a střední škola i jednotliví
učitelé.
Na pozici obchodního ředitele vydavatele magazínu Forbes nastoupil Jakub
Telenský, který dosud pracoval v Seznam.cz.