Část vydavatelů žaluje Google kvůli přehledům AI
Mediální domy řeší, jak moc jim nástup umělé inteligence snižuje
návštěvnost z vyhledávače. Přistupují k rozdílným řešením.
Mediální domy řeší, jak moc jim nástup umělé inteligence snižuje
návštěvnost z vyhledávače. Přistupují k rozdílným řešením.
Novela autorského zákona, která se odrazila v nižších příjmech od
technologických platforem, a jednorázová divestice, měly negativní vliv na
výsledky Economie v loňském roce. Souhrnné příjmy všech hlavních
titulů se ale podle vedení podařilo udržet na úrovni předchozího roku.
Zatímco šéf německého mediálního gigantu Axel Springer Mathias Döpfner
představuje ambiciózní vizi, jak zdvojnásobit hodnotu firmy a posílit
důvěru v žurnalistiku, česká mediální scéna stále častěji řeší,
jak ušetřit a přežít, všímá si Daniel Köppl.
# Aktuality # Lidé # Tisk # Marketing
Ředitelem marketingu mediálního domu Mafra se stává Nikola Vangeli.
Změny vlastníků i manažerské výměny. Shrnujeme události ve slovenských
médiích ve druhém čtvrtletí letošního roku.
Nabídku dětských tištěných časopisů rozšiřují dvě značky, které
mají silné zastoupení v digitální podobě.
Odchod byl plánovaný delší dobu, a to především s ohledem na širokou
agendu, kterou Trunečka předává svému nástupci.
# Výzkum # Tisk # Internet & Mobil # TV # Rádio
Vyšla nová zpráva z pravidelného výzkumu Digital News Report
o sledovanosti zpravodajství v různých světových zemích.