Trh s reklamou letos celosvětově poroste o desetinu
Aktualizovaná zpráva společnosti Magna o vývoji reklamních investic
přináší pro média optimističtější zprávy, píše Pavel Koreň.
Aktualizovaná zpráva společnosti Magna o vývoji reklamních investic
přináší pro média optimističtější zprávy, píše Pavel Koreň.
Do vydavatelství Luxury Guide International přichází na pozici ředitele
obchodního rozvoje Libor Rys. Vydavatelství zároveň vstupuje do ABC ČR.
Pánský magazín Playboy má nového šéfredaktora a prošel také úpravou
obsahu i grafiky.
Vydavatelství RF Hobby přichází 27. června na trh s novým časopisem pro
děti, který uvádí pod značkou svého časopisu Šikulka.
Společnosti PNS se loni podařilo vylepšit hospodaření a z předloňské
ztráty 97 mil. Kč se dostala do kladného výsledku.
Stěhování, investice do rozvoje v podobě nových redakčních systémů a
k tomu vystoupení z Unie vydavatelů. To je nejčerstvější dění
z mediálního domu Economia, v jehož čele stojí Lenka Černá.
Fotbalový magazín Hattrick vychází se speciálním průvodcem fotbalovým
ME 2024.
Rok 2023 byl prvním celým rokem, kdy už neplatila proticovidová opatření.
Lidé neměli takovou potřebu trávit s médii tolik času jako v covidu, na
druhou stranu se odblokovala nejistota reklamních zadavatelů. Jak si stály
jednotlivá média a mediatypy, shrnujeme v naší infografice.