Živá historie vychází s reprintem prvních LN i s fejetony Karla Čapka
Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem
prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním
Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.
Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem
prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním
Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.
Po deseti letech přestane v tištěné podobě vycházet časopis Nové
proměny bydlení. Vydavatelství Deco Media se v příštím roce víc
zaměří na internet i přípravu televizního pořadu pro TV Barrandov.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře
i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila
k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly
vybudovanou tradici z období před rokem 1989.
Nejčtenějším celostátním deníkem zůstává Blesk, jehož každé
vydání si přečte více než půl milionu lidí. Oproti posledním
výsledkům si polepšil především sportovní deník Sport, poté
Hospodářské noviny a také Aha!.
Češi hledají informace nejvíce na online médiích a v televizi, sociální
sítě využívá třetina lidí v Česku, ukázal výzkum NMS Market Research.
Slovácký týdeník Dobrý den s kurýrem změnil od listopadu
2024 tiskárnu, přešel na plnobarevný tisk a inovoval grafiku.
Lifestylový čtvrtletník Luxury Guide je podle ověřených nákladů ABC ČR
distribuován v nákladu necelých deseti tisíc kusů.
Magazín Lock in Suite má vycházet dvakrát ročně a orientovat se na
luxusní módu.