ČS: Přemýšlíme, jak naše poslání převést do 21. století
S novým komunikačním konceptem chce Česká spořitelna podpořit
sebevědomí Čechů. O důvodech i plánech mluví šéfka značky a
komunikace Monika Hovorková.
S novým komunikačním konceptem chce Česká spořitelna podpořit
sebevědomí Čechů. O důvodech i plánech mluví šéfka značky a
komunikace Monika Hovorková.
O2 přichází s nabídkou tarifů pro mladé zákazníky do 26 let.
V kampani se spojuje Ben Cristovao a kapela John Wolfhooker.
Slovenská módní značka Dedoles si na influencer marketing zvolila agenturu
MSL. Spouští soutěžní kampaň na TikToku.
Sociální síť TikTok uvažuje o tom, že na své platformě bude firmám
nabízet e-commerce řešení.
Používání mobilních telefonů napříč populací loni zesílilo. Investice
do mobilní reklamy vzrostly v meziročním srovnání o 26 %.
Čínská sociální síť zpřísnila postoj vůči šíření pochybných
informací, přistupuje k předběžné opatrnosti.
Celkem 500 tisíc korun investuje Úřad vlády do reklamy na sociálních
sítích TikTok, Instagram a YouTube.
Společnost O2 a agentura Bistro Social se podělily o zkušenosti s první
kampaní, kterou umístily na TikTok.
Instagram je stále nejzajímavější platformou pro influencer marketing.
TikTok se však čím dál víc dostává do hledáčku zájmu zadavatelů.
Sociální sítě patří mezi vítěze koronakrize, přesto mají za sebou
mimořádně složitý rok.