Instagram se dal do boje s konkurenčním TikTokem
Odkazy ve Stories, reklamy na Reels videa nebo budování komunit, to jsou
novinky, které Instagram a Facebook uvedly v poslední době.
Odkazy ve Stories, reklamy na Reels videa nebo budování komunit, to jsou
novinky, které Instagram a Facebook uvedly v poslední době.
Čínská sociální síť přišla s novinkou, která marketérům umožní
snadno se svézt na popularitě už existujících příspěvků.
Sociální síť TikTok se experimentálně pouští do oblasti, kde by mohla
konkurovat LinkedInu. Navíc představila i nový zdroj příjmů pro
influencery.
I když na špici sociálních sítí se v České republice stále drží
dvojice YouTube a Facebook, z pohledu růstu začíná být zajímavý
i TikTok a Snapchat.
Puma v globální kampani představí s Neymarem Jr. boty Wild Rider.
V českém kontextu se s ní spojí Ben Cristovao.
# Aktuality # Retail # Reklama
Kaufland míří na mladší generaci a rozhodl se vstoupit na TikTok. Tento
vstup podporuje navíc novou kampaní Robin Food – Král košíků.
Rychle rostoucí sociální síť hledá další cesty k výdělku. Začala
experimentovat s nakupováním přímo v aplikaci.
# Internet & Mobil # Marketing # Reklama
Kvalitní obsah sám o sobě nemusí dosáhnout optimálního sdílení nebo
proklikovosti. Je třeba jej podpořit, zaznělo na konferenci Content First.
Axe plánuje kampaň, v níž chce především mladým mužům představit
svůj nový design i rozšířené portfolio. Zaměří se zejména na TikTok.
Falešné účty i falešní fanoušci, to je běžná realita dnešního
Instagramu, jak vyplývá ze studie HypeAuditor.