Estetizace dat může přinést zcela nové úhly pohledu
Trend estetizace dat s sebou v posledních letech přináší i zajímavé
možnosti pro marketing.
Trend estetizace dat s sebou v posledních letech přináší i zajímavé
možnosti pro marketing.
T-Mobile spouští kampaň, v níž představuje téměř nekonečné možnosti
dnešního digitálního světa.
Podzimní kampaní s názvem „Přepněte na T-Mobile TV“ představuje
T-Mobile dlouhodobý koncept komunikace pro svoji digitální televizi.
Novou kampaní „T Phone pro každou kapsu“ uvádí T-Mobile na trh svůj
první telefon s 5G sítí.
T-Mobile ve své letní kampani komunikuje data zdarma na letní zážitky.
T-Mobile spustil kampaň na předplacené karty. Snaží se zákazníky
roztančit odměnami.
Kreativu agenturního týmu Ticino ze skupiny WPP, jenž od ledna pracuje pro
T-Mobile, vede Michaela Pechanová, klientský tým Vanda Zdvihal.
Nová kampaň T-Mobile „Když vám dojdou data“ má přiblížit výhody
služby „Pořád online“.