Tesco spouští vánoční kampaň Kolo štěstí Clubcard
Ve vánoční kampani nasazuje Tesco výherní kolo štěstí, za každých
500 korun nákupu mohou hrát zájemci o ceny.
Ve vánoční kampani nasazuje Tesco výherní kolo štěstí, za každých
500 korun nákupu mohou hrát zájemci o ceny.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Ve Slaném otevřel obchodní řetězec Tesco hypermarket, který má být
šetrný k životnímu prostředí.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky
označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.
V rámci vánoční kampaně „Kouzelně štědré Vánoce“ Tesco
spolupracuje s Bořkem Jourou, Petrem Leitgebem, Ivetou Fabešovou nebo Chilli
Ta.
Albert navazuje spolupráci s rozvážkovou službou Foodora. V Praze doručí
nákup do hodiny.
Tesco si ve výběrovém řízení na komunikaci na sociálních sítích
vybralo agenturu Socialpark.
Tesco oznámilo významné rozšíření bio potravin a produktů pro lidi se
speciálními požadavky na výživu.
# Aktuality # Retail # Marketing
V 36 vybraných prodejnách po celé republice nainstalovalo Tesco
108 digitálních obrazovek.
Nová podoba prodejny Tesco se po rekonstrukci centra Máj Národní otevřela
veřejnosti.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové
reprezentace startují své hokejové kampaně.