Reshoper: V reklamě funguje kombinace FB s dalšími kanály
Konference Reshoper se letos opět věnovala českým e-shopům. Zaměřila se
i na to, jak komunikovat se zákazníky a jaká média kombinovat.
Konference Reshoper se letos opět věnovala českým e-shopům. Zaměřila se
i na to, jak komunikovat se zákazníky a jaká média kombinovat.
Dva roky od spuštění eviduje Vodafone TV přes 300 tisíc zákazníků.
Přidává aplikaci pro chytré televize.
Ve videotéce Vodafone TV loni bodovaly např. Shrek, Bohemian Rhapsody nebo
První republika. Služba podle operátora eviduje statisíce diváků,
z nichž 60 % využívá funkce zpětného zhlédnutí.
Český podnikatel v oblasti médií Michal Voráček může koupit slovenskou
zpravodajskou televizi TA3.
# Aktuality # Reklama # Retail
Sportisimo přichází se svou letošní vánoční kampaní, poprvé je čistě
brandová a také poprvé jeho videoreklamu doprovází na míru
vytvořená hudba.
# Aktuality # TV & video # Online
Vodafone TV rozšiřuje svou nabídku o kanály Nova Sport 3 a 4, nově tak
nabídne i fotbalovou Ligu mistrů, Bundesligu nebo La Ligu.
Komedii Bezva ženská na krku zhlédlo 753 tisíc diváků starších 15 let,
a stala se tak nejsledovanějším pořadem sobotního večera.
Další díl premiérového seriálu Co ste hasiči byl v pátek opět
nejsledovanějším pořadem večera, zhlédlo jej 911 tisíc diváků
starších 15 let.
Jedničkou čtvrtečního večera se staly oba dva díly Kriminálky Anděl.
První z nich sledovalo 827 tisíc diváků starších 15 let, druhý
718 tisíc.
Další díl Policie Modrava přesáhl hranice 1,4 mil. diváků starších
15 let, a stal se tak nejsledovanějším pořadem úterního večera
i celého dne.