Tchibo kampaní podpoří řadu ledových káv Cold Brew
Tchibo představí letní kampaní novinku v podobě ledové kávy řady
Barista Cold Brew.
Tchibo představí letní kampaní novinku v podobě ledové kávy řady
Barista Cold Brew.
Češi mají stále v oblibě tureckou kávu. Muži častěji preferují
espresso, ženy zase latte nebo cappuccino, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Tchibo oslavuje kampaní i sérií speciálních akcí 30 let od vstupu na
český trh.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Tchibo vstupuje do nové kategorie funkčních vod. Uvádí kofeinový nápoj
Coffizz.
Značka Mazagrande do televize nasadila reklamní spot s horolezcem Adamem
Ondrou. Podporuje tak limitovanou edici Ginger & Orange.
Albert se rozhodl rozšířit digitální cenovky na 45 prodejen v Praze a
v Brně, celkem tak nyní v řetězci používá 280 tisíc elektronických
cenovek.