SZIF volí na média pro bio a regionální produkty Remmark

Státní zemědělský intervenční fond si ve třech podlimitních zadávacích řízeních na mediální nákup vybírá agenturu Remmark.

Út 13. října 2020 07:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/3955/bio-potravina

Fullscreen Sdílet

/media/3955/bio-potravina

Fullscreen Sdílet

Na mediální nákup pro podporu znalosti značek Bio produkt ekologického zemědělství, ekologická produkce, Produkt ekologického zemědělství a  také  Regionální potravina si Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) vybral ve třech podlimitních zadávacích řízeních agenturu Remmark. Ta zajistí mediální nákup pro potřeby kampaně na podporu biopotravin v tisku a na internetu, pro Regionální podporu jen v online prostředí. Vyplývá to z informací uvedených ve Věstníku veřejných zakázek. 

Na podporu biopotravin v online médiích vynaloží SZIF letos 2,85 mil. korun (místo původně předpokládané hodnoty 2,9 mil. korun) a do tisku investuje 3,13 mil. korun (místo původních 3,3 mil. korun). Regionální potravinu v digitálním prostředí podpoří částkou 2,94 mil. korun (místo původně předpokládaných 3 mil. korun). 

-stk-

# biopotraviny # tendr # veřejné výběrové řízení # SZIF # Státní zemědělský intervenční fond # Regionální potravina # Remmark

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.