Surikata mění identitu, rozšiřuje nabídku služeb

Agentura Surikata se posouvá od čistě PR služeb k nabídce komplexních marketingových řešení. 

Po 9. prosince 2024 06:55 2 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/2iwh2jmx/martin_šemík_ceo_surikata

Fullscreen Sdílet

/media/2iwh2jmx/martin_šemík_ceo_surikata

Fullscreen Sdílet

U příležitosti svých šestých narozenin mění agentura Surikata svou identitu i název. Do brandu se promítá dlouhodobý posun od čistě PR služeb k nabídce komplexních marketingových řešení. 

„Často jsme naráželi na otázky, zda kromě PR nabízíme i jiné služby. Rozhodli jsme se proto tuto nejasnost v rebrandingu reflektovat – PR jsme z názvu značky odstranili, ale ve jméně firmy zůstává,“ vysvětluje Martin Šemík, jednatel společnosti Surikata.

Součástí nové identity je aktualizované logo, odvážnější typografie a sjednocené vizuální prvky. Design přitom staví na původní identitě a barevnosti, kterou klienti dobře znají, ale přináší moderní energii. „Hlavní motiv loga s hlavičkami zůstává, zásadní změnou prošel použitý font. Tím jsme zachovali kontinuitu a zároveň dali značce nový a sofistikovanější výraz,“ dodává Šemík.

/media/dgljv3t5/surikata_ukázka_brand_man_4

Fullscreen Sdílet

Na nové identitě Surikata spolupracovala se svým dlouholetým kolegou, freelance designérem Ramanem Papem. O návrh webdesignu se postarala Hana Kudrnáčová, zatímco realizaci samotného webu zajistil tým z úzce spolupracující agentury DigiBoost.

Surikata se dlouhodobě zaměřuje na public relations, komunikaci, správu sociálních sítí a tvorbu kreativního digitálního obsahu. Mezi její klienty patří společnosti jako Beko, Fashion Arena Prague Outlet, Sisley Paris, Douglas, FTFCK smash burgers, Too Good To Go nebo Conectart

-stk- 

# marketing # agentura # PR # redesign # služby # název # Surikata PR # Surikata # Martin Šemík

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.