Sudocrem podporuje kampaní dvojí účinek svého krému

Sudocrem přichází s novou, lokálně vytvořenou komunikací od agentury Loosers. Kampaň se kromě ČR objeví i na Slovensku a v Polsku.

Čt 27. srpna 2020 16:15 1 min Sdílet

# Reklama # Aktuality

/media/13846/sudocrem_loosers_2020_1

Fullscreen Sdílet

/media/13846/sudocrem_loosers_2020_1

Fullscreen Sdílet

Výrobek Sudocrem z portfolia společnosti Teva Pharmaceuticals, který již téměř 90 let poskytuje péči o citlivou dětskou pokožku, je nyní nově dostupný na trhu v České a Slovenské republice jako Sudocrem Multi-Expert – zdravotnický prostředek. Právě na dvojí účinek upozorňuje nová kampaň.

„V komunikaci jsme akcentovali dvojí účinek Sudocrem Multi-Expert – nejen to, že zklidňuje a pomáhá léčit podrážděnou dětskou pokožku při plenkové dermatitidě, ale že citlivou pokožku zároveň chrání,” popisuje kampaň brand manažerka Naděžda Anastaziu.

O strategický positioning značky a následně i o kreativní zpracování i produkci celé marketingové kampaně se postarala agentura Loosers. Spot i kampaňové fotografie vznikly v in-house produkci agentury, režie se ujala Urša Žgank, fotografem kampaně byl Lukáš Zlatkovský.

Spot Sudocrem od Loosers

Kampaň je od července nasazena v televizi, onlinu a v místě prodeje v Česku, Slovensku a Polsku, poskytnuta bude ale i dalším zemím, ve kterých skupina společností Teva Pharmaceuticals působí.

-zue-

# kosmetika # Sudocrem # Loosers # Teva Pharmaceuticals # Urša Žgank # Lukáš Zlatkovský

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.