AKTV představí na konferenci svůj výzkum o vnímání reklamy
Asociace komerčních televizí (AKTV) představí na své letošní podzimní
konferenci vlastní studii, která vznikla po vzoru výzkumu Track the Success.
Asociace komerčních televizí (AKTV) představí na své letošní podzimní
konferenci vlastní studii, která vznikla po vzoru výzkumu Track the Success.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Po zavedení udržitelného designu produktů se zvýšil růst tržeb u více
než 7 z 10 firem.
Adblocking na desktopu využívá 290 milionů lidí, dalších 530 milionů
tak činí na mobilních zařízeních.
Virtuální realita (VR) a herní průmysl se stávají hlavními akcelerátory
růstového vývoje na trhu médií a zábavy. Daří se také internetové
reklamě, OTT i klasickému TV vysílání, ukazuje prognóza PwC.
Podle nové zprávy Digital News Report od Reuters Institute přibývá lidí,
kteří se zpravodajským informacím vyhýbají. Stagnuje také počet
předplatitelů za online zpravodajství.
Po poklesu během pandemie ochota připlatit si za společensky odpovědnou
značku opět stoupá.
Jen třetina českých spotřebitelů si vybaví nějakou unikátní značku,
vyplývá ze studie Ogilvy Consulting a GroupM.
Sociální sítě, založené na sdílení videoobsahu, začínají ve
sportovním marketingu hrát zásadní roli.