Co čeká mediální giganty? Turbulentní změny a akvizice
Velké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na
základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
Velké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na
základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
Skupina Joj Media House zpřístupnila po několikaměsíční odmlce čtveřici
svých programů pro zájemce v Česku. K dispozici jsou ve streamovací
službě Joj Play.
Pětiletý výhled vývoje výnosů na streamingovém trhu podle PwC naznačuje
jen mírné navyšování výnosů z předplatného a naopak dvouciferný růst
výnosů z reklamy.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
LFA zpřístupní fanouškům všechny zápasy Chance Národní Ligy na online
platformě. První měsíc budou k vidění za jednu korunu, poté za 149 Kč
měsíčně.
Sledovanost olympiády v Paříži byla na platformách společnosti Warner
Bros. Discovery vyšší než sledovanost olympiády v Tokiu.
Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich
sledováním tráví přes hodinu denně. Data přináší výzkum Atmedia index
za první pololetí 2024.
Warner Bros. Discovery nakoupil práva na French Open. Co to znamená pro
službu Max?
Streamovací služby stále více přistupují k vytváření balíčků
napříč různými provozovateli. Ve Spojených státech se streamovací trh
blíží nasycení, poznamenává Erika Luzsicza.
Ligová fotbalová asociace vyhlásila výběrová řízení na audiovizuální
práva ve třech oblastech.
Se závěrem roku 2023 představila hudební streamingová služba Deezer novou
podobu své identity. Ke změnám došlo v následujících týdnech
i v prostředí televizních aplikací.