Strategii Dentsu vede Zlatušková, Mrkvička jde do Creative
V čele strategického oddělení Dentsu je Zdeňka Zlatušková, Tomáš
Mrkvička se přesouvá do vedení Dentsu Creative.
V čele strategického oddělení Dentsu je Zdeňka Zlatušková, Tomáš
Mrkvička se přesouvá do vedení Dentsu Creative.
Investiční skupina Kaprain podnikatele Karla Pražáka se od 1. února
stává výhradním majitelem společností Mafra, Londa a Synthesie.
Tržby knižního secondhand Knihobot loni přesáhly 300 mil. Kč a
společnost podle svého sdělení skončila poprvé v zisku.
Počet výběrových řízení na mediální agenturu byl loni rekordní,
poukazuje management auditorské společnosti Media Strategy. Vysvětluje, jak
tendrování probíhá a co je dobré vzít v potaz.
Boomerang Communication zajistí na základě výběrového řízení přípravu
kreativy a strategie pro alkoholický cider Frisco z portfolia Plzeňského
Prazdroje.
Adam Špina vystřídal na pozici strategy director agentury Ogilvy Zuzanu
Kabelkovou.
Kristýna Ochvatová bude mít v nové roli na starosti i lokální adaptaci
globálních procesů a strategických nástrojů.
Po změně struktury ohlašuje komunikační skupina Katz83 další novinky,
které se týkají vize a strategie skupiny.
Dobří marketéři tu už sice jsou, jen marketing se ve firmách stále
ještě špatně chápe, píše ve svém textu Jan Patera z Blue Events.
Pokles obratu e-commerce o několik procent ovlivnil také zisky online
obchodníků, kteří nyní více oslovují nové zákazníky k stabilizaci
svých prodejů. Martin Pech z Upgates naznačuje, že existují metody pro
efektivní zvyšování zisků i v těchto podmínkách.