Do čela kreativní Story TLRS přichází Markvart
Šéfem kreativního oddělení agentury Story TLRS se stává Jiří Markvart.
Šéfem kreativního oddělení agentury Story TLRS se stává Jiří Markvart.
Značka Vital Proteins si pro uvedení beauty kolagenu na český trhu zvolila
cestu influencer marketingu.
Služba Nextbike se v kampani motivovala Čechy k jízdě na kole. Za ujeté
kilometry mohli získat ceny.
Dětská výživa Kendamil chce kampaní bořit stereotypy spojené
s rodičovství.
Kampaní chce Grohe edukovat širokou veřejnost o tom, jaké úsilí stojí za
výsadou pitné vody.
Tyčinku Orion Pribináček nebo novinky z portfolia Studentské pečeti
podpoří nová kampaň značky Orion.
Sociální sítě značky energetického nápoje Big Shock! nově spravuje
agentua Story TLRS.
Amnesty International ve své kampani opět lidi přesvědčuje, aby místo
zbytečných zpráv napsali dopis, který může zachránit lidský život.