Stock spouští vlastní e-shop ve spolupráci s eVisions

Stock Plzeň-Božkov spouští vlastní e-shop. V oblasti SEO a PPC vsadil na spolupráci s agenturou eVisions Advertising, cílem je především zvýšit tržby.

Út 15. prosince 2020 13:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Internet & Mobil

/media/15229/stock_evision

Fullscreen Sdílet

/media/15229/stock_evision

Fullscreen Sdílet

Výrobce lihovin Stock Plzeň-Božkov spouští vlastní e-shop s nabídkou produktů ze svého portfolia značek. V oblasti SEO a PPC se rozhodl spolupracovat s online marketingovou agenturou eVisions Advertising. Spolupráce odstartovala 1. listopadu a má za cíl především zvýšit tržby, zefektivnit PPC kampaně a etablovat e-shop mezi hlavní lídry na trhu.

„Již během výběrového řízení jsem se podílela na analýze segmentu a následně pomáhala sestavit optimální strategii pro web www.bartidashop.cz. Ze spolupráce mám proto velkou radost a věřím, že bude úspěšná,“ shrnuje Kristýna Bartoňová, PPC specialistka, která se vedle PPC kampaní stará o koordinaci celého projektu.

SEO tým specialistů pak povede Martin Pichlík, senior SEO konzultant. Na e-shopu bude mít pod taktovkou jak celkovou organickou viditelnost značek, tak nastavení úvodní a obsahové strategie.

Agenturu eVisions Advertising nyní tvoří pět týmů. Ve svém portfoliu má eVisions klienty jako jsou Mall.cz, Dáme jídlo nebo Aukro.

-zue-

# Stock Plzeň Božkov # eVisions Advertising

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.