Woltair: Místo strašení jdeme raději cestou edukace
Nechceme komunikovat manipulativně, vše říkáme naprosto férově, říká
marketér české energetické společnosti Woltair Jan Škrabánek.
Nechceme komunikovat manipulativně, vše říkáme naprosto férově, říká
marketér české energetické společnosti Woltair Jan Škrabánek.
Start-up Lokni provozující síť stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve
představuje svou platformu pro digitální reklamu – Lokni iCLV.
Unilever investuje do start-upu Geno, který mu má pomoci s vývojem kosmetiky
a čisticích prostředků bez palmového oleje a ropných derivátů.
Fintech start-up Lemonero si na komunikaci vybírá agenturu Rubikon PR.
Agentura Pickerly hlásí nové klienty, například Braiins či EFK. Chce se
zaměřit na marketing pro start-upy a krypto.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Chief Growth Officer start-upu Sharry nastupuje Marc Delacroix.
# Aktuality # Internet & Mobil
Akcelerátor OMG Nest uspořádal své další setkání DemoDay, na kterém se
zástupcům Komerční banky představily startupy z oblasti digitálních
inovací a finančních technologií.
# Marketing # Reklama # Internet & Mobil # Tisk
Přinášíme přehled knižních novinek z médií, marketingu a reklamy.