Staropramen ve fotbalové kampani přibližuje reprezentování
U příležitosti blížícího se Eura připravila značka Staropramen
fotbalovou kampaň, jejímž hlavním tématem je reprezentování.
U příležitosti blížícího se Eura připravila značka Staropramen
fotbalovou kampaň, jejímž hlavním tématem je reprezentování.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen pro český a
slovenský trh se stal David Zappe.
Staropramen bude v obchodech prodávat piva doposud dostupná jen v hospodách
a restauracích.
Komunikaci značek Staropramen, Cool a Ostravar na sociálních sítích má
nově na starosti AMI Digital.
Staropramen nasazuje staronový spot, jenž vypráví historický příběh
pivovary o „zazdění varny“.
O době covidové, uzavírce hospod i plánech, v nichž nechybí
influenceři, hovoří marketér Staropramenu David Šeberle.
„Není to nádhera, umět si počkat na to svoje?“ říká Staropramen ve
své nové kampani, jež startuje v den znovuotevření hospod.
Staropramen rozšiřuje řadu svých pivních mixů Cool. V kampani se spojuje
s Prima Cool nebo Rekolou.