V novém byznyse loni uspěly Starcom, PHD a Wavemaker
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a
úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových
řízeních na českém trhu v roce 2024.
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a
úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových
řízeních na českém trhu v roce 2024.
Žebříček Recma vydaný v březnu 2025 analyzuje výkony mediálních
agentur v několika různých kritériích, rozdělených na základní
hodnotící oblasti Vitality a Structure.
Mediální agenturu skupina hodlá primárně využívat pro nákup spotové
reklamy.
Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého
srovnání PPA Ranking za celý rok 2023.
Gambrinus představuje v kampani destinaci snů s názvem Kopakabrána.
Spojuje se s Pavlem Horváthem a také s Yo Yo Bandem.
Mediální agentura OMD a komunikační skupina Omnicom Media Grup získaly loni
na českém trhu mediálních agentur podle dat COMvergence nejvyšší
přírůstky v novém byznyse.
S novou kampaní Birell navazuje na loňskou komunikaci, jež pracovala
s tématem nevyžádaných komentářů.
Na lokální úrovni se kampaň Coca-Coly věnuje Vánocům v multikulturním
pojetí.