Prima očekává, že v příštím roce zdraží reklamu až o 20 %
Trendy na reklamním televizním trhu se nemění a zadavatelé reklamy se musí
připravit na další zdražování reklamního prostoru.
Trendy na reklamním televizním trhu se nemění a zadavatelé reklamy se musí
připravit na další zdražování reklamního prostoru.
Zimním sportům se věnuje 38 procent Čechů, většina z nich sportuje
v Česku, ukazuje průzkum Ressolution Group.
Nová výzkumná agentura NADA Research se zaměřuje především na
kontinuální mapování spotřebitelského chování české populace.
Šetřit bude letos při vánočním nakupování většina z nás. Tvrdí to
63 % Čechů ve věku 15–64 let. Více se k úsporám hlásí ženy a rodiny
s dětmi, ukazuje výzkum OMG Research.
Dnešní generace lidí ve věku 55–69 je aktivnější a technologicky
zdatnější než před šesti lety. Vyplývá to z nové vlny výzkumu OMG
Research zaměřené na tzv. stříbrnou generaci.
Češi mají stále v oblibě tureckou kávu. Muži častěji preferují
espresso, ženy zase latte nebo cappuccino, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Přesvědčení, že reklamy by měly odrážet aktuální situaci způsobenou
pandemií, se na začátku letošního roku mírně zvýšilo, ukazuje nová
vlna výzkumu OMG Research.