Šest změn u spotřebitelů, které způsobila (nejen) pandemie
Pandemie koronaviru pozměnila spotřebitelské chování. Ogilvy mapuje šest
hlavních změn.
Pandemie koronaviru pozměnila spotřebitelské chování. Ogilvy mapuje šest
hlavních změn.
Každý třetí Čech bude letos vánoční dárky nakupovat výhradně
z e-shopů a polovina je plánuje pořizovat online i v kamenných
prodejnách.
Češi se přestávají bát koronaviru, obavy však mají ze zdražování,
neschopnosti splácet své závazky a propouštění.
Nákupní chování se v důsledku pandemie mění. Značky se musí novému
normálu přizpůsobit.
Privátním značkám se za pandemie daří. Češi si ale rádi připlatí
i za prémiové zboží.
Více než kdy jindy potěší v pandemické situaci bezproblémově
fungující služby či překvapení ve formě dárku nebo pozitivní
komunikace.
Promoční prodeje v době pandemie koronaviru poklesly. Trh to může vzít
jako příležitost ke zpomalení slevové spirály.