Sport Alive Awards znovu ocení projekty sportovního marketingu
Soutěž Sport Alive Awards i letos ocení nejlepší projekty z českého
sportovního marketingu.
Soutěž Sport Alive Awards i letos ocení nejlepší projekty z českého
sportovního marketingu.
Spotřebitelské chování se proměňuje i ve sportovních aktivitách, lidé
už nechtějí drtit kopce, říká Tomáš Pravenec z Petr Čech Sport.
Skupina ČEZ se stala dalším generálním partnerem Českého atletického
svazu, přidala se tak k České spořitelně.
Loterijní společnost Allwyn se stala oficiálním partnerem týmu McLaren. Je
zároveň i oficiálním partnerem Formule 1 (F1).
Třetí ročník sportovně-byznysové konference Sport Alive nabídne mimo
jiné diskusi zástupců dvou největších tuzemských fotbalových klubů.
Se startem tenisového US Open přichází softwarová firma OKsystem se svou
první velkou tenisovou kampaní.
Ligová fotbalová asociace znovu ocenila kluby za práci se svými fanoušky.
Pošesté obhájil vítězství v anketě Cena Lukáše Přibyla fotbalový
klub AC Sparta Praha.
Sportovně-byznysová ocenění Sport Alive Awards se letos uskuteční
v šesti kategoriích s jednou změnou.